גם החשמל נהיה חכם: איטון מציגה לוחות חשמל חכמים בתערוכת RAX
לוח החשמל של איטון בתערוכת רקס - קרדיט יחצ

היום מתחילה תערוכת RAX לענף החשמל והאנרגיה. בתערוכה משתתפת גם חברת ניהול האנרגיה הבינלאומית איטון. בחברה יציגו לראשונה את לוח החשמל הביתי xComfort שיכנס לשוק הישראלי בקרוב. בנוסף בתערוכה מוצגים מוצרי חשמל היסטוריים של המותג הקודם של איטון – Klockner-Moeller שנמכרים בארץ משנות החמישים 

תערוכת RAX שנפתחה היום מארחת את החברות המובילות במשק בתחום החשמל. בין המשתתפות גם חברת איטון, חברה בינלאומית לניהול אנרגיה. החברה מתמחה בפתרונות חשמל ובמוצרים חכמים בעלי יעילות אנרגטית גבוהה. 

בתערוכה מציגה איטון לראשונה בארץ את לוח החשמל החכם לבתים פרטיים xComfort. הלוח עומד בכל דרישות התקינה הבינ"ל ומספק בטיחות מקסימלית למשתמש ולמתקין, כמו גם התקנה מהירה ונוחה, תוך יישום פתרונות חכמים ומתקדמים מבית EATON. 

בנוסף בתערוכה מוצגים מוצרים וחידושים שונים של החברה כמו xPole Home, ארון System ממשפחת xEnergy עם מגוון פתרונות בטוחים וחכמים, פחתים מסוג B לעמדות טעינה לרכבים חשמליים, מערכות אל-פסק חדשות עם סוללות ליתיום, פסי שקעים מנוהלים, כרטיסי רשת חכמים עם הגנת סייבר מובנית ועוד. כמו כן ניתן יהיה למצוא בביתן של  איטון  תצוגת רטרו היסטורית של רכיבים חשמליים היסטוריים של ענקית החשמל הוותיקה Moeller, אשר נרכשה ע"י איטון בשנת 2008. 

אופיר גורן קרדיט צילום ניב קנטור

אודות איטון:

המשימה של Eaton היא לשפר את איכות החיים והסביבה באמצעות טכנולוגיות ושירותים לניהול חשמל. החברה מספקת פתרונות אקולוגיים ידידותיים לסביבה שעוזרים ללקוחות לנהל ביעילות חשמל בצורה בטוחה יותר, יעילה ואמינה יותר. הכנסות איטון לשנת 2020 היו 17.9 מיליארד דולר, החברה מוכרת מוצרים ללקוחות ביותר מ- 175 מדינות. בחברה מועסקים כ- 85,000 עובדים ברחבי העולם. למידע נוסף, בקרו באתר www.eaton.com

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here