אפליקציית Telefire Mobile של חברת טלפייר מושקת לראשונה בימים אלו. האפליקציה מחברת את מערכות גילוי האש ישירות לנייד של מתקיני ומתחזקי מערכות גילוי האש. באמצעות האפליקציה, המשלבת טכנולוגיות מתקדמות, יקבלו המתקינים והטכנאים התרעות לנייד שלהם במידה ודליקה פורצת באחת מקומות המבנה. גם תקלות במערכת גילוי האש, שעלולות לפגוע במוכנות לשעת שריפה ינוטרו דרך האפליקציה למכשירי הסלולר של המתקינים ובכך יצומצמו משמעותית. התרעות אלו יאפשרו בקרה על תקינות המערכת למען בטחון הדיירים בכל זמן.


האפליקציה מספקת שליטה ובקרה בכל זמן ובכל עת על מערכות גילוי וכיבוי האש של טלפייר בשלב התחזוקה ואף מעניקה יכולות שבעזרתן המתחזק יוכל לבצע פעולות שירות ותחזוקה פיזיות במבנה בקליק אחד ובמקרים מסוימים אף ללא צורך בנוכחות פיזית במבנה, דבר אשר יחסוך למתחזקים זמן רב וחיסכון בעלויות. בנוסף, במקרה של תקלה במערכות גילוי וכיבוי האש, תדע האפליקציה להתריע מידית ולדווח לא רק על עצם קיומה של תקלה, אלא גם על מהותה ובכך תאפשר לאנשי המקצוע להעניק  פתרונות מהירים, זמינים ויעילים באופן שיאפשר שמירה על מערכות תקינות לאורך זמן.

לאפליקציה יתרונות רבים עבור מתחזקי ומתקיני מערכות גילוי האש, בין היתר מאפשרת להם לבצע ביקורות מקוונות, ניהול יעיל ורישום תיאורי התקנים, הפעלת גלאים באתר ללא צורך במוט בדיקה כפי שהיה נהוג עד כה, נטרול תקלות זליגה בזמן אמת, קבלת חיווי של המלצות לתחזוקת גלאים מראש ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here