קרדיט Canva

נכון להיום אפשר לראות כי תשתית עמדות הטעינה לרכב חשמלי מתפתחת בעיקר באזורים מסחריים, מקומות בילוי ומרכזי קניות ושירות. זה כמובן נוח אם אתם מגיעים לקניות שלוקחות זמן, לאירוע חגיגי וניתן להשאיר את הרכב חשמלי שלכם למשך מספר שעות בטעינה. אבל בימים רגילים לא תמיד יש כמה שעות פנויית להשארת רכב חשמלי בטעינה מחוץ לבית. בגלל שצריך להטעין את הרכב יום יום עמדת טעינה ביתית מומלצת מאוד לכל בעלי רכב חשמלי.

פרמטרים חשובים

כאשר חושבים על התקנת עמדת טעינה בבית משותף כדי למנוע עבודות ועלויות מיותרות חייבים לחשוב על כמה פרמטרים חשובים:

  1. יכולתה של מערכת החשמל לעמוד במקור נוסף לצריכת חשמל. אם הכוח של מערכת החשמלית שבה אתם רוצים להתקין את עמדת הטעינה החשמלית אינו יכול להבטיח את פעולת הטעינה החשמלית, צריך להעביר קו חשמלי נוסף.
  2. אם אתם מתכננים למקם את עמדת טעינה לרכב חשמלי בחוץ ולא בתוך החניה תת קרקעית – ייתכן שתזדקקו להגנה נוספת של העמדה מפני תנאי מזג האוויר.
  3. לחשב את ההספק הנדרש של תחנת הטעינה החשמלית. זה חשוב כדי לספק את האפשרות להטעין מותגים שונים של רכבים חשמליים.

אל תחסכו – תשמרו על הסוללה!

את ההתקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי כדאי להשאיר לאנשי מקצוע. העבודה דורשת לקחת בחשבון  הרבה פרטים קטנים כך שהמתקין צריך להיות עם המון ידע וניסיון – הדרישות למיקום ומאפיינים טכניים של עמדות טעינה. מחיר התקנת עמדת טעינה יהיה תלוי בכל הנקות שהסברנו עליהם.

אל תחסכו על התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי. תשקיעו בהתקנה נכונה , כי הדבר היקר ביותר במכונית חשמלית הוא המצבר. עלותו מגיעה למחצית מעלות הרכב. לכן, חשוב להקפיד על כללי טעינה פשוטים על מנת לשמור על הסוללה בריאה לאורך זמן רב ככל האפשר. השתמש בעמדות טעינה חשמליים מוסמכים.

זה יעזור לשלוט ברמת כוח הטעינה, מצב הסוללה, להגן על הסוללה. גם עקבו אחר רמת הסוללה.

טעינה אופטימלית נע בין 20 עד 80 אחוז. חשבו את המסלול כדי לא לנחות לאפס. אל תשאיר את הסוללה במצב ריק לאורך זמן. סעו ברוגע.

במהירות גבוהה ובסגנון אגרסיבי, הסוללה עלולה להתחמם יותר ולאבד לצמיתות חלק מהמשאב.

חברת אופק שרותי חשמל מציעה מגוון פתרונות להתקנה עמדות טעינה לרכב חשמלי בבניינים משותפים. לבירור והצעת מחיר פנו לחברה בטלפון 052-6150985.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here