צ'ילר תעשייתי
קרדיט - ארווין מערכות קירור

מערכת קירור מים, ש צ'ילר תעשייתי הוא מרכיב חיוני בה, שומרת על הטמפרטורה האידיאלית של המים למגוון פעולות בתעשייה. מצנני מים, שהם גם מרכיב במודלים יעילים של קירור אזורי, נמצאים בשימוש של פרויקטים תעשייתיים רבים הדורשים את האמצעים היעילים ביותר לשמירה על טמפרטורות נמוכות. כדי להבין האם אתם חייבים צילר מים תעשייתי, חשוב להבין איך הוא עובד ומדוע הוא האפשרות הטובה ביותר לפרויקט קירור בסביבה תעשייתית. לביצוע התאמת הצילר תוכלו לקבל ייעוץ וליווי מקצועי של חברת קירור ארווין, המתמחים בתחום מאז שנת 1971.

צ'ילרים הפועלים על מערכת אוויר ומים

צ'ילרים עושים שימוש במעבים מקוררי מים או מקוררים באוויר. מחזור קירור מחייב את המעבה כדי לקרר את החומר שמחומם במדחס. לאחר מכן, הוא זורם למאייד דרך שסתום, מה שגורם לצ'ילר לייצר מים קרים ולהשלים את מחזור הקירור כמתוכנן.

מערכת קירור אוויר- על מנת לקרר את גז הקירור המחומם, צילר משתמש באוויר שמסביב דרך מעבה. מכיוון שהוא משתמש במאווררים כדי לפזר חום, הוא ממוקם בדרך כלל במיקום עם זרימת אוויר טובה. על מנת לצנן את המים המעובדים, יחידת צ'ילר מקורר אוויר שואבת חום מהמים באופן פעיל ומשחררת אותו לאוויר.

מערכת קירור מים- כדי להפחית את הטמפרטורה של גז הקירור, צ'ילר מקורר מים משתמש בקבל השואב מים ממגדל קירור. המים הזורמים דרך הצ'ילר יתקררו לטמפרטורה הרצויה וישתחרור דרך שסתום הארכה.

בעת בחירת צילר, מה עדיף: מערכת קירור אוויר או מים?

ניתן לשחרר חום מתהליך תעשייתי באמצעות צילר מקורר אוויר או מקורר מים. כאשר פועלים עם אותה כמות חשמל מהמדחס, שני סוגי הצ'ילרים משיגים את אותה יכולת קירור. לכן, תהליך קבלת ההחלטות שלך צריך להיות מונחה על ידי סביבת העבודה ומטרת השימוש.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here