קרדיט: freepik

מעוניינים להתקין מערכת מיזוג בבית או בעסק, אולי במבנה כולו? מערכת VRF מתקדמת היא ההצעה החמה ביותר בתחום, ויש להניח שנתקלתם בה לא מעט. מרבית המבנים כיום מחפשים להתקין דווקא מערכת VRF  מסיבות שונות וכולן נכונות, אולם ישנן לא מעט טעויות בתחום וחשוב להיות מודעים אליהם בזמן כדי שלא לבזבז תקציבים משמעותיים שהקדשתם לשדרוג מערכת המיזוג שלכם לחינם. אז מהי בדיוק מערכת VRF ומה היא מציעה למשתמשים בה, במה היא שונה מכל מערכת מיזוג רגילה ולמי שווה להשתמש בה, ובמיוחד- מה חשוב לדעת לפני שרוכשים מערכת VRF  ממה יש להיזהר ועל מה חשוב להקפיד בתהליך הרכישה? המומחים של ס.א.א. הנדסה ומיזוג אוויר, העוסקים מזה שני עשורים בהתקנת מערכות מיזוג המתקדמות ביותר ולא מספיקים להתחדש עם מיטב הטכנולוגיה בתחום, מציעים מתוך ניסיון עשיר במגוון פרויקטים מורכבים מעט ידע ראשוני שעשוי לסייע לכל מי שעומד לפני רכישת מערכת VRF.

אל תעבדו לבד

לפני הכל חשוב במיוחד לדעת, כי מערכות VRF הן כאלו שלרוב טעות תהיה להתקין ללא שיתוך איש מקצוע לייעוץ. יועץ מיזוג אוויר הוא דמות כמעט הכרחית במקרה שבו מעוניינים להתקין מערכת מיזוג אוויר כזו, במיוחד כאשר מדובר על מתחמים בגודל משמעותי. החשיבות של יועץ מיזוג אוויר גדלה בהתחשב בעובדה שמערכת VRF מותקנת ברמה הוליסטית, כלומר מתפרשת על שטח משמעותי וכוללת מרכיבי מיזוג רבים, כך שמחירה גבוה יותר, וטעות בתכנון המערכת עלול לגבות מחיר יקר יותר מאשר מזגן יחיד לחדר כפי שהכרנו בעבר.

מערכת מרכזית איכותית

במערכות מיזוג האוויר הישנות קשה מאד לשלוט על הטמפרטורה שתהיה בפועל בשטח העבודה שלהם. על פי רוב יש צורך להחזיק את השלט של המזגן בנגישות גבוהה לשוהים בחדר, ומדי פעם יש צורך לשנות את המעלות או את רמת הפעילות ופיזור האוויר של המזגן. זה קורה מפני שמערכת המיזוג מפעילה כוח רב מדי כדי להגיע לטמפרטורה מסוימת ולא מצליחה לזהות במדויק את המצב הנתון, התוצאה תהיה שהמשתמש יוריד את הטמפרטורה של המזגן באופן קיצוני כדי לשכנע אותו להתחיל לקרר את החדר, ולאחר זמן הטמפרטורה בחדר תהיה נמוכה מדי ויהיה צורך לכבות את המזגן כדי להחזיר את המצב לסביר, עד שהשטח יתחמם מחדש ונדליק את המזגן בשנית או בשלישית והלאה. יועץ מיזוג אוויר מקצועי יוכל להמליץ לכם על מערכת מיזוג VRF שתמנע את כל הסאגה הקשורה במזגן.

יועצי מערכות המיזוג שלנו לשירותכם. ס.א.א. מציעים לכם שירות מושלם במינימום מחיר ומקסימום תוצאה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here