קרדיט: Canva

הקהל הישראלי רוצה תמיד לקבל את השירות הטוב ביותר במחיר משתלם, את זה כולנו יודעים. אבל, באופן מפתיע, השאלות על משאבת חום לחימום תת רצפתי מחיר כמו שוכחות את הבזבוז האדיר במשאבים, שיש תוך שימוש באמצעי החימום הקיימים והנפוצים. רדיאטור עולה הרבה כסף משום שהוא מבזבז חשמל ולא מצליח לספק לנו את המענה הדרוש, חימום תת רצפתי חשמלי עולה אלפי שקלים בחודש. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי להסביר לכם איך משאבת חום ומערכת לחימום תת רצפתי זה הפתרון המשתלם והנכון ביותר במאה הנוכחית. תבינו הכל ממש עכשיו.

אז איך זה עובד בדיוק?

כאשר אנחנו מדברים על חימום תת רצפתי אנחנו מדברים על שורה של צינורות אשר מוליכים מים חמים כל הזמן .המים החמים מחממים את הרצפה, משום שהם מונחים תחתיה, מה שבהמשך, מחמם את החדר כולו בהתאמה. באופן הזה, תוכלו ליהנות מחדר מחומם היטב, בלי להמתין עד שתנור הסלילים יעשה את מלאכתו ובלי לסבול מהמזגן המייבש. אתם יכולים לשאול את עצמכם איך אפשר לחמם את המים בצינורות בלי להשתמש ביותר מדי חשמל, מה שגם מייצר גירעון תקציבי. לזה יש לנו פתרון מושלם. משאבת חום לחימום תת רצפתי מחיר משתלם, משתמשת באוויר חם מהאדמה ומחדירה אותו, באמצעות מדחס, למיכלי המים. במילים אחרות, אנחנו משתמשים באנרגיה קיימת, בצורה נבונה, כדי לחמם את הבית היטב. מדובר על פתרון ירוק וחסכוני, כזה שפשוט מתאים כמעט לכל בית בישראל.

מה אנחנו צריכים כדי לצאת לדרך

אמנם, אנחנו מתקינים חימום תת רצפתי לכל לקוח ברחבי הארץ, אבל חשוב לזכור כי בכל פעם, התנאים משתנים והעבודה שלנו משתנה בהתאם לכך. לכן, אנחנו צריכים בראש ובראשונה לערוך שיחה עם הלקוח כדי להבין את הצרכים שלו וכדי להתאים עבורו תכנית עבודה מסודרת. ניקח בחשבון את העובדה כי יש פער בהתקנה של מערכת לבית קיים ובין התקנה של אותה המערכת בבית העומד בתהליך שיפוץ או בניה. בנוסף, גודל תא השטח בו אנחנו עובדים וכדומה, גם הוא משפיע על העבודה שלנו בהמשך. לאחר הליכי התכנון, אנחנו יכולים לצאת לדרך. חברת 'עולם החימום', עושה את המיטב, כדי להבטיח לכל לקוח שירות מקצועי, איכותי, הניתן בתנאים הטובים ביותר. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בקרוב, על מנת שנוכל לצאת לדרך. אנחנו יודעים, בחודשי הקיץ קשה לחשוב על החורף. אבל הוא תמיד מגיע בסוף ותמיד טוב להגיע אליו מוכנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here