תיקון מערכות סולאריות

המודעות העולה בישראל לאפשרות השימוש באנרגיה סולארית באופן יומיומי מעודדת התקנת מערכות בבניינים, בתים פרטיים וגם עסקים. מעבר לאנרגיה ירוקה משרת את טובת הכלל, אל תפספסו את ההזדמנות לחסוך כסף. חברת אור-סולר מתמחה בפתרונות חשמל מתקדמים עם דגש על מערכות סולאריות. תיקון מערכות סולאריות קיימות וגם התקנה של חדשות מתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים. אם אתם מעוניינים להתקין אצלכם בבית מערכת סולארית אך חוששים מתקלות, חייגו עכשיו אל חברת אור-סולר להתייעצות ותגלו עד כמה זה פשוט.

מתי צריך להזמין תיקון מערכות סולאריות?

כל עוד תקפידו לשמור את הפאנלים הסולאריים נקיים לא צפויות תקלות. הניקיון חיוני לקליטה מקסימלית של אנרגיה סולארית. את הניקוי מבצעים לפחות פעמיים בשנה כאשר בעונת החורף הגשם שוטף את הפאנלים. התקנת מערכת סולארית בשיפוע מאפשרת שטיפה קלה ומהירה של אבק ולכלוך.

תיקון מערכות סולאריות וגם ניקוי נמליץ לבצע באמצעות אנשי מקצוע. בהעדר מיומנות מתאימה אתם עלולים לגרום נזק למערכת הסולארית. בנוסף, הלוחות הסולאריים מותקנים על גג הבית וללא ציוד לעבודה בגובה אתם מסכנים את עצמכם. ניקוי מקצועי מתבצע באמצעות מים מסוננים במטרה למנוע הצטברות אבנית והתפתחות של נזקי חלודה.

איפה אפשר להזמין תיקון למערכת סולארית?

תיקון מערכות סולאריות במסגרת האחריות של היצרן יבוצע על ידי החברה דרכה הזמנתם את המערכת. במקרה של מערכת סולארית שנפגעה ונגרם לה נזק שאינו מכוסה במסגרת האחריות של היצרן, ניתן לפנות אל כל חברה שמבצעת תיקונים במערכות סולאריות. תיקון מערכות סולאריות דורש ניסיון, הבנה וציוד מתאים, חברת אור-סולר מתמחה בתקלות של מערכות סולאריות ופותרת בקלות תקלות פשוטות ומורכבות כאחד.

איך מתקנים מערכות סולאריות?

המערכת הסולארית מסוגלת לספק אנרגיה בכל יום כך שכל יום בו המערכת אינה ממצה את מלוא הפוטנציאל שלה הוא יום בו אתם מפסידים כסף. תוחלת החיים של מערכות סולאריות עומדת על 30 שנה עם מעט תקלות. אם אתם שמים לב לשינויים בתפוקה של המערכת מהרו לייצור קשר עם חברת אור-סולר להתייעצות ותיאום הגעת טכנאי למקום. יש לכם תקלה במערכת סולארית ישנה? כדאי לנצל את תיקון התקלה לבחינת כדאיות של שדרוג המערכת. חייגו עכשיו להתייעצות עם צוות המומחים של אור-סולר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here